Если бы было так просто найти запчасти он бы не искал их целый месяц и тем более не спрашивал здесь на форуме где их найти.Вот ты спрашиваешь зачем продавать мопед свежее,-ну тогда надо всем дружно избавляться от гавна лид 90 он же древний и покупать современные четырёхтактные например дио 56 с одноразовым мотором где если накрылась поршневая ,то надо выбрасывать двигатель.Как по мне лид 48 мопед гавно по сравнению с аф-20 себе бы я его даже по дешовке не купил.Во первых горизонтальный двигатель,передняя подвеска гавно ,дорожный просвет уже ,сложней в ремонте и самое главное лепестковый клапан оригинальный стоит в три раза дороже на импекс жапан.Лид аф-20 это супер мопед как и лид 90 для большинства людей.А 48 лид это вообще не то.
Ну вот опять болтаешь ерундой.Человек просто плохо искал.У нас недавно было в теме про это.Когда человек год или больше не мог найти железяку.Так мы за 5-10 минут накидали ссылок.И скажи что в 48 сложнее в ремонте? Добраться до цилиндра? Или тебе проще например на af 20 обслужить переднюю вилку со всеми втулками?
Или глушитель снимать чистить,который у 48 не забивается с катализатором.Да,на аф20 запчастей больше у нас.Но скоро не будет.Мопеды с Одессы уже не так просто пригнать на разбор.Да и 2т уже намного меньше ввозят.Они уже в Японии заканчиваются.
Андрій, без паніки, я розумію, що кожен кулик своє болото хвалить, але я все ж погоджуся з ratiborом.
А по поду ремонту-сотка, сорок восьма ну не складніша, а не зручніша в ремонті, та і пластик слабкіший..Мінуси тієї ж сотки , чи сорок восьмоїя наводити зараз не буду, ти і так знаєш прекрасно їх
З приводу передньої вилки дев'яностика-так її обслуговувати бажано , але не обов'язково.Моїй Ліди більше 20 років, а втулки ще рідні стоять, так люфти є, але не впливають на керованість
Та і глушник чистити не треба, він не забивається, якщо їздити на хорошому маслі. Я штуки 5 глушників порізав-нема чому там забиватися, крім останньої ,вихідниї трубки, яку легко можна прочистити без різання.
А будишь їздити на такому маслі як я, за 30 гривень і каталізатор не допоможе
Ну і по каталізатору.Каталізатор-це паразитна конструкція, хоча то, що стоїть у твоїй трубі навряд чи можна назвати повноцінним каталізатором.
Каталізатор це пориста структура, яка встановлюється у випускній системі , в ролі каталізаторів виступають платина, паладій і родій, які використовуються окремо або в з'єднаннях.(не повірю, що в твоїй трубі є платина, чи я помиляюся
) Вони сидять там для того, щоб, в буквальному сенсі, "знешкодити" шкідливі викиди у відпрацьованих газах, у результаті хімічних реакцій перетворюючи CH, CO та NOX у просту водяну пару, двоокис вуглецю і кисень. Пористим каталізатор зроблено для того, щоб не створювати опір потоку і збільшити поверхню для забезпечення реагування всіх шкідливих викидів з відповідними каталізаторами. А розташований він саме там, де розташований, тому, що реакція буде проходити тільки в певному температурному інтервалі. Крім пористого елемента, присутня камера, в яку подається повітря, і в якій відбуваються реакції перетворення шкідливих речовин в нешкідливі.
Каталізатор робе важчою систему , і краде у мотора якусь частину продуктивності.
.