Була в мене сотка і можу добре порівняти с девяностим леадом . Обидва скутера мають багато своїх плюсів і також є свої мінуса . Мінуси сотки це : слабіший пластик , більш складний в обслугованні і ремонті , може лопнути картер в районі редуктора ( на моїй картер вже був вареній як раз у тому місці ) , дорожче коштують зап частини , менший обьем під сидінням для речей і коштує сама сотка дорожче девяностого . Але е і плюси у сотки : світо краще , руль стоїть вище і під ногами трошки більше місця . Сидиш із за цього як на більшому скутері , вилка телескоп , редуктор більш надійний , краща динаміка розгону, прихвати ловить менше . Їздити на сотці більш приемно . Як щоб зараз перед мною стояв вибір сотка чи девяностий то навіть не знаю щоб я обрав , подобаются обидва леада . Взагалі поки не має бажання міняти скутер , якщо поміняю то скоріш на більш обемний скутер ніж сотка і з моторм 4 т .
Володя, ну по-перше у тебе девяностик з тих, перших, примхливих, тому тобі і більше подобається сотка-напевно.
З приводу світла-знову ж таки,на девяностиках крайніх випусків, світло досить таки не погане, мало чим поступається сотці.
З приводу більш надійного редуктора сотки, можна детальніше? Я щось не зустрічав частих проблем з редукторм девяностика, а якщо і виє - то нєфіг було без масла катати. По динаміці-я б не сказав, що на сотці вона краще, ти ж сам розумієш, все залежить від налаштування трансмісії.
Чи ти думаєш я на сотці не їздив?
Ні, мені на девяностіке приємніше і зручніше