Лид аф-20 например очень удивительный мопед он и полностью убитым сальником со стороны генератора и убитым подшипником заводится с полтыка и едет.А такт 16 вообще невозможно завести,во всяком случае мне не удалось.Ты вот спрашиваешь зачем по сто раз снимать поршневую,например на новую китайскую поршневую глушитель не стаёт,или прокладки китайские не держат,мопед плохо заводится и ты думаешь что виновата поршневая,в общем причины всегда найдутся.Ты говоришь что люди нормально ездят и на китайских поршневых,написать можно что угодно никто это не проверит.Люди и на ремнях дайко проезжают по 30 тысяч км и на китайских поршневых,на оригинальных столько большинство людей не проезжает.
У мене 90 Леад, можливо і він завівся б швидше, але на вулиці , зрання пару мінусів було. А от коли зібралися додому, цілий день весняне сонечко гріло, і скут хоч і не з першого разу завівся, але набагато швидше, правда я гвинт якості повністю закручував.
Славік, я вже писав, Китай різний буває,не варто брати те, що не провірене.
На двадцяту собі ставив СМР , а потім поставив SEE, але не із за того, що СМР здохла, захотів мощі, поставив типу 65 СС.
Та й людям ставив SEE, і проблем не було, труба нормально ставала, прокладка під головку-так я її з комплекту ЦПГ ніколи і не ставив, бо вони дубові.Якщо стояла японська прокладка, перевернув її догори ногами, поставив, головку затиснув і ніколи ніяких проблем.Теж і під циліндром, якщо прокладка при знятті не порвалася-ніколи не міняв.
На девяностик так, аби яка поршнева не піде, а на двадцяту-китайські ЦПГ ходять нормально.,я сам на них їздив.
Я не сперечаюся, оригінал рулить, але не за таку ціну.
Того ж дайко, за 100 гривень, мені на 10 000 км вистачає, може й більше вистачило б, але я міняю, так як максималка падає, а я люблю коли вітер в харю, а я шпарю.
