MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
27.02, 09:17
30
-2 °С
Вітер: 0 м./с., Пд-З
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Honda Lead (Joker, Cabina): Тема майстра - Леадовода!

Переглядів: 14236941
Риболов видалений
20.05.2008 р.
answerview
Показати повідомлення
Всё по Honda Lead (все модели), Joker, Broad, Cabina. .

Lead-- в переводе значит пуля;лидерство;пример; опережать.

Добро пожаловать в Тему  Мастера - Лидовода

Хочешь сделать хорошо - сделай это сам !




 

Здесь Вы можете найти много полезной информации об эксплуатации и ремонте скутера Honda Lead, мы поможем вам в ремонте и постараемся ответить на интересующие Вас вопросы по данному скутеру.
А так же  и Вы можете поделиться своим опытом и знаниями и помочь советами Лидоводам. 48_download

В теме не флудить!

 


Некоторую информацию по выбору качественных запчастей и расходников на скутера Honda Lead вы можете посмотреть Здесь  

Технические характеристики ,советы,статьи по ремонту и эксплуатации, ,а также настройке скутеров Honda Lead находятся на первых страницах этой темы

Удобная программа: Вычисляет количество топлива за определенное расстояние при заданном потреблении и цене топлива.
Открыть ссылку

Шинный калькулятор. Делает сравнение, показывает разницу в размерах и показания спидометра.
Открыть ссылку
Jedem das Seine
Нехай Бог тобі дасть тобі утричі більше всього того,що ти бажаєш мені.
Змінено: 15.11.2018 р., Andy_e
8
like
8
good
bad
shockingly
Риболов видалений
15.01.2018 р. відповів для 99Ezdok99  
answerview
Для 2Т компресія це не дуже критично, . Якщо , що капітальним ремонтом тут і не пахне
    КРИТИЧНО.  ПАХНЕТ.

Та ничего такого страшного нет.
Капремонт 2т мотора это как поделка выходного дня.
Главное заранее заготовить запчасти и расточить цилиндр.

Не соглашусь. Качественная капиталка занимает время. Походу нужно не только разбирать, проверять и смазывать всё. А доделывать как правило, всегда есть чего.
Кто спешит, на мелочи не обращает внимания. Из-за которых вскоре возможно придётся снова снимать пластик, навесное и тратить летнее время.


А скільки часу займає чистка мотора.
Ця робота мені найбільше не подобається і вона сама довгограюча.Але якщо вже зібрався капіталить, то потрібно все вичистити, шоб блистіло як у кота яйця. 01_smile
Jedem das Seine
Нехай Бог тобі дасть тобі утричі більше всього того,що ти бажаєш мені.
like
good
bad
shockingly
16.01.2018 р. відповів для Kaban275  
answerview
Промахався согодні цілий день зі скутером, а результату 0. Розібрав карбюратор і пелюстковий клапан помив , вирізав з тонкого паранітового картону прокладки на дві сторони пелюскового клапана, так як там вже рідні прокладки стерлись в ноль. В карбюраторі не зміг викрути один із жеклерів, так як хтось до мене вже злизав посадку під викрутку.  Пару рас пробував завести з стартера, аж  раптом він відмовився працювати, під час нажемання кнопки вічутно щелчки в релюшці . Мабуть вийшла з ладу. Так як пружина кікстартера вірвана спробував завести з допомогою дрельки й головки на17. за ений раз вдалося це зробити , але поробив раптом 1-2 і заглох. Після цего більше не вдавалося завести. Доречі заміряв компресію під час запуску дрелькою, коли набрало обороти була компресія 7.5-8. Прийшов до висновку що мабуть потрібно купити новий пилюстковий клапан для початку і рем комплект до карбюратора . Іскра стабільна й досить жирна. Між карбюратором і патрубком була якась цікава прокладка неначе з пластику, пришлось замінити на параніт так як була тріснута.
like
good
bad
shockingly
16.01.2018 р. відповів для dneva27  
answerview
Прочитав вашу дискусію. Мабуть мене неправельно зрозуміли. Я не мав на увазі що мотору робили капітальний ремон а лишень перечислив що робили з цим мотором за роки експлуатації й те лишень зі слів товариша.Тобто, він й сам конкретно не знає бо робив не сам а здавав на ремонт , тому виходить з того за що платив а що робилось по факту знає тільки той кулібін що перебирав мотор.
like
good
bad
shockingly
Риболов видалений
16.01.2018 р. відповів для dneva27  
answerview
Промахався согодні цілий день зі скутером, а результату 0. Розібрав карбюратор і пелюстковий клапан помив , вирізав з тонкого паранітового картону прокладки на дві сторони пелюскового клапана, так як там вже рідні прокладки стерлись в ноль. В карбюраторі не зміг викрути один із жеклерів, так як хтось до мене вже злизав посадку під викрутку.  Пару рас пробував завести з стартера, аж  раптом він відмовився працювати, під час нажемання кнопки вічутно щелчки в релюшці . Мабуть вийшла з ладу. Так як пружина кікстартера вірвана спробував завести з допомогою дрельки й головки на17. за ений раз вдалося це зробити , але поробив раптом 1-2 і заглох. Після цего більше не вдавалося завести. Доречі заміряв компресію під час запуску дрелькою, коли набрало обороти була компресія 7.5-8. Прийшов до висновку що мабуть потрібно купити новий пилюстковий клапан для початку і рем комплект до карбюратора . Іскра стабільна й досить жирна. Між карбюратором і патрубком була якась цікава прокладка неначе з пластику, пришлось замінити на параніт так як була тріснута.


Та не звертай ти уваги на компресію.
Для початку зроби кікстартера.
Якщо релюшка клацає, але моторчик не крутить, схоже що ти посадив акумулятор.
Якщо клапан рідний, і всі пелюстки прилягають щільно до площадки, то міняти не варто, та й з рем комплектом карба поспішати не потрібно.
А ось із за того, що замінив прокладку на паранітову,може і не заводиться.
Jedem das Seine
Нехай Бог тобі дасть тобі утричі більше всього того,що ти бажаєш мені.
like
good
bad
shockingly
16.01.2018 р. відповів для dneva27  
answerview
Правильно сказали, если лепестки нормально прилегают, не надо новый покупать. Проверить работу запорной иглы в карбе, чтобы не переливало и должен завестись. Если никак - возможно сальники коленвала очень сильно дрыщут, или
же реально компрессии никакой, хотя при 6-7 должен работать.
P. S. ...ну ты реально фанат...в такой мороз не всякий будет возиться со скутером...
Змінено: 16.01.2018 р., Kaban275
like
good
bad
shockingly
16.01.2018 р. відповів для Kaban275  
answerview
Правильно сказали, если лепестки нормально прилегают, не надо новый покупать. Проверить работу запорной иглы в карбе, чтобы не переливало и должен завестись. Если никак - возможно сальники коленвала очень сильно дрыщут, или
же реально компрессии никакой, хотя при 6-7 должен работать.
P. S. ...ну ты реально фанат...в такой мороз не всякий будет возиться со скутером...


Чесно кажучи в гаражі температура -1 й валянки, ватяніки й бушлат роблять свою справу.
like
good
bad
shockingly
Andy_e видалений
16.01.2018 р. відповів для dneva27  
answerview
Я тебя понимаю.Конечно,только купил хочется занятся ремоном и пофиг на морозы)
Если у тебя щёлкает реле стартера значит реле живое.Смотри как лампочки приборки тухнут во время нажатия кнопки Start.Если притухают значит просто акб не тянет и надо зарядить.Если на лампочках нет затухания а реле щёлкает значит нет нагрузки..а это стёртые щетки в стартере.По сальникам правильно подсказывают.Сними варик передний глянь что там сухо или нет.Со стороны генератора тут надо съёмником обзавестись если его нет.Просто так колокол генератора не снимешь.Кик стартер обязательно почини.Я уже влетал в ситуацию с киком..пришлось толкать на сто чтобы дрелью завели и платить деньги
like
good
bad
shockingly
16.01.2018 р. відповів для Andy_e  
answerview
Чтобы не дёргать киком, я вывел контакты с акума наружу и вожу с собой провода для прикурки с любого авто.  01_smile Главное, чтобы стартер был в порядке.
Змінено: 16.01.2018 р., Igor-100
like
good
bad
shockingly
66funtik видалений
16.01.2018 р. відповів для dneva27  
answerview
Промахався согодні цілий день зі скутером, а результату 0. Розібрав карбюратор і пелюстковий клапан помив , вирізав з тонкого паранітового картону прокладки на дві сторони пелюскового клапана, так як там вже рідні прокладки стерлись в ноль. В карбюраторі не зміг викрути один із жеклерів, так як хтось до мене вже злизав посадку під викрутку.  Пару рас пробував завести з стартера, аж  раптом він відмовився працювати, під час нажемання кнопки вічутно щелчки в релюшці . Мабуть вийшла з ладу. Так як пружина кікстартера вірвана спробував завести з допомогою дрельки й головки на17. за ений раз вдалося це зробити , але поробив раптом 1-2 і заглох. Після цего більше не вдавалося завести. Доречі заміряв компресію під час запуску дрелькою, коли набрало обороти була компресія 7.5-8. Прийшов до висновку що мабуть потрібно купити новий пилюстковий клапан для початку і рем комплект до карбюратора . Іскра стабільна й досить жирна. Між карбюратором і патрубком була якась цікава прокладка неначе з пластику, пришлось замінити на параніт так як була тріснута.


  Хочу  сказать , по  поводу  прокладок  под  лепестковый...их  там нет  и  не  нужны,  заводом  не  придусмотрено,  на  самом  лепестковом  стоит  прокладочное  резиновое  кольцо,  просто  смазываеш  тоненький слой  литолом  ну  или  солидолом  чтоб  получилась  как  плева,  за  щот  дзеркальной  поверхности  и  уплотнителного  кольца  сжимается  узел.....,  а  вот  под  карбюратор  нужна  обезательно  текстолитовая  и  бумажная  прокладки,  просто  твоя  из  паранита  не  годится...возьми хот  и  китайскую  от  35 той  Дио,  они  одинаковы и  работать  будет....  Да  и  обезательно  посмотри  до  сальников  коленвала,  они  должны  быть  сухими,  
        https://www.impex-jp.com/catalogs/moto/honda/11gcswj5.html
Русский военный корабель иди нахуй!!
Змінено: 16.01.2018 р., 66funtik
like
good
bad
shockingly
Риболов видалений
16.01.2018 р.
answerview
На даний момент мені здається що все ж винна прокладка між карбом і патрубком.Спочатку вона була тріснута, тепер ти замінив її на паранітову, от і маємо підсмоктування повітря.
Jedem das Seine
Нехай Бог тобі дасть тобі утричі більше всього того,що ти бажаєш мені.
like
good
bad
shockingly
16.01.2018 р. відповів для Vervet  
answerview
Добрий день . Питання по електро стартеру залишається відкритим. Акомулятор заряджений, приборна панель світиться й не тухне при нажиманні на стартер , чути щелчок в релюшці запалення але не зпарацевує стартер. Ще хотів запитати чи хтось з вас пробував  зішліфовувати виробітку варіаторів як на каналі Pit_stop?
like
good
bad
shockingly
16.01.2018 р. відповів для dneva27  
answerview
Добрий день . Питання по електро стартеру залишається відкритим. Акомулятор заряджений, приборна панель світиться й не тухне при нажиманні на стартер , чути щелчок в релюшці запалення але не зпарацевує стартер. Ще хотів запитати чи хтось з вас пробував  зішліфовувати виробітку варіаторів як на каналі Pit_stop?
                       Разбирай стартёр, и смотри щетки и коллектор( нужно заполировать). Вариатор шлифую на примере Рит Стопа, только своими приспособами. Для неподв. щеки приспособил изношенный паразитный шкив с авто. можно взять на любом СТО. 01_smile
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
Andy_e видалений
16.01.2018 р. відповів для dneva27  
answerview
Написал в личку по стартеру.Скорее всего погибли щётки как я и говорил
like
good
bad
shockingly
16.01.2018 р. відповів для dneva27  
answerview
Если мотор рабочий то завести его можно не зависимо от состояния карбюратора или вообще его может не быть ! Что б завести нужно сделать "прямой впрыск " бензина . Снимаешь филтр бокс , ручку газа накручиваешь на всю ( открывашь дросельную заслонку в карбюраторе на всю ) и шприцом прыскаешь 2-3 кубика бенза  через карб в впускной колектор . Не отпуская ручки газа заводишь скутер на центральной подножке ( эту процедура можно повторить 2-3 раза если сразу не заведется ). Если мотор " живой " то должен завестись практически сразу и поработать хотя бы 5 сек на том бензине что ты впрыснешь . Если с карбом все нормально то будет работать дольше . Если с прямого впрыска не заводится то смотри сальники , снимай цилиндр и смотри зазоры в кольцах . Не надейся на компрессометр .
1
like
1
good
bad
shockingly
Риболов видалений
16.01.2018 р. відповів для dneva27  
answerview
Добрий день . Питання по електро стартеру залишається відкритим. Акомулятор заряджений, приборна панель світиться й не тухне при нажиманні на стартер , чути щелчок в релюшці запалення але не зпарацевує стартер. Ще хотів запитати чи хтось з вас пробував  зішліфовувати виробітку варіаторів як на каналі Pit_stop?


Не поспішай поки з розбиранням моторчика електростартера.
Натисни на сигнал, якщо сигнал буде голосно гудіти і не гаснути, значить з акумулятором все ок.
Потім візьми вольтметр і поміряй, чи поступає напруга на єл.стартер.Якщо немає вольтметра,візьми лампочку 12 вольт, припаяй проводки і підключи паралельно электростартеру.Там один провід на контак двигуна електростартера, другий на масу.Ну і натисни кнопку електростартера.Якщо лампочка засвітиться яскраво-значить потрібно моторчик електростартера розбирати, а якщо не засвітиться-перевіряй ланцюг живлення від реле електростартера і до моторчика.

Пробували відновлювати- виходить, але не з першого разу, 03_biggrin  потрібен правильний інструмент і найголовніше правильно варіатор виставити..
Jedem das Seine
Нехай Бог тобі дасть тобі утричі більше всього того,що ти бажаєш мені.
Змінено: 16.01.2018 р., Vervet
like
good
bad
shockingly
Риболов видалений
16.01.2018 р. відповів для Liadovoha  
answerview
Если мотор рабочий то завести его можно не зависимо от состояния карбюратора или вообще его может не быть ! Что б завести нужно сделать "прямой впрыск " бензина . Снимаешь филтр бокс , ручку газа накручиваешь на всю ( открывашь дросельную заслонку в карбюраторе на всю ) и шприцом прыскаешь 2-3 кубика бенза  через карб в впускной колектор . Не отпуская ручки газа заводишь скутер на центральной подножке ( эту процедура можно повторить 2-3 раза если сразу не заведется ). Если мотор " живой " то должен завестись практически сразу и поработать хотя бы 5 сек на том бензине что ты впрыснешь . Если с карбом все нормально то будет работать дольше . Если с прямого впрыска не заводится то смотри сальники , снимай цилиндр и смотри зазоры в кольцах . Не надейся на компрессометр .


Володя, а навіщо фільтробокс то знімати? Відкрутити кришку фильтробокса, зняти поролон , а далі як ти пишеш, тільки я не шприцом, а з пляшки плескав в карбюратор.
Jedem das Seine
Нехай Бог тобі дасть тобі утричі більше всього того,що ти бажаєш мені.
like
good
bad
shockingly
16.01.2018 р. відповів для Vervet  
answerview


Володя, а навіщо фільтробокс то знімати? Відкрутити кришку фильтробокса, зняти поролон , а далі як ти пишеш, тільки я не шприцом, а з пляшки плескав в карбюратор.

Да , Юра ты прав , филтр бокс не обязательно снимать . Можно и с бутылки плеснуть но шприцом  лучше будет . Не разольешь лишнего и впрыснуть можно сраза в колектор .
like
good
bad
shockingly
17.01.2018 р. відповів для Vervet  
answerview
Дякую за пораду. Я вже пройшов ці всі пункти й навіть встиг розібрати старте. він був підклинений і всередині було дуже брудно, так розумію що це був пил з графітних щіток, плюс підшибник чи то втулка що знаходиться в горі під трибом тормозила вісь ротора.  Продув компресором, змастив підшибнек.  І ось що маємо. Без нагрузки працює, а в моторі свистить так неначе не став на місце і не прокручує колінвал. Буду знову завтра знімати.
like
good
bad
shockingly
Andy_e видалений
17.01.2018 р. відповів для dneva27  
answerview
Свистит это хорошо.Теперь бендикс смотри почему он не шевелится. Или ты его не вставил и крышку варика не одевал
Змінено: 17.01.2018 р., Andy_e
like
good
bad
shockingly
17.01.2018 р. відповів для Liadovoha  
answerview


Володя, а навіщо фільтробокс то знімати? Відкрутити кришку фильтробокса, зняти поролон , а далі як ти пишеш, тільки я не шприцом, а з пляшки плескав в карбюратор.

Да , Юра ты прав , филтр бокс не обязательно снимать . Можно и с бутылки плеснуть но шприцом  лучше будет . Не разольешь лишнего и впрыснуть можно сраза в колектор .

Я АФ34 на холодную заводил только впрыснув шприцом неск мл бенза в карб выкрутив дроссельную заслонку. Благо на АФ34 доступ к карбу хороший.
Прошлым летом также делал с АФ20, когда не мог завести.
Лидовод с 5 ноября 2006 года. До 38-го года семья отца проживала в с. Гру́шевка Токмакского района Запорожской области.
Змінено: 17.01.2018 р., klassenalex
like
good
bad
shockingly
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2025, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин