Зустрічне питання-а де взялося сміття, як воно туди потрапило?
А як ти його поміняєш, якщо він в корпус запресований?
Не зручно чистити.От якщо б під тиском бензин через нього прогнати.
Хоча на ДІО простіше чистити маслонасос, два болтика відкрутив, а на Лідовськом потрібно сточувати заклепки сточити , потім різьби нарізати.
Как попадает в насос мусор?Да легко!Если даже стоит фильтр,где ему положено,то при снятии/надевании шланги масляной,вполне может попасть мусор внутрь.Так же,при например капиталке-когда моют детали(это кто моет)тоже самое может произойти.Но то все мелочи и догадки.Как снять?Довольно просто-корпус клапана запрессован в корпус насоса,брать хорошими пласкогубцами,и проворачивая-вытягивать.В идеале-нагреть корпус насоса феном или горелкой до 100-120гр.При продувке сжатым воздухом,хорошо слышно,как шарик там дребезжит,и соответственно после такой процедуры помогает-клапан начинает работать примерно в 50%...
IMHO.
Коля, шланг з маслонасоса не так часто знімаємо, і якщо б, після зняття потрапило сміття, то і диміло б відразу, після установки.І навіть, якщо сміття потрапило би, то його понесло б у маслонасос, в якому дуже маленкий отвір, скоріше всього , першим забився б він. А сміття, яке зможе пройти через отвір в маслонасосі, навряд чи зможе перешкоджати кульці перекрити подачу.,та й тиском масла його понесло б в карбюратор.
Зі зняттям клапана зрозуміло, хоча на Ліді він не так зручно розташований та меншого розміру, знімати буде важче, ніж на ДІО.
А на місце запресовать, ну зрозуміло що з нагріванням корпусу, надійно триматися буде, не випаде?
