Дак в том то и дело, сначала был до 2.8 а потом на литр скакнул, при чем на обеих скутах. И брал то оба с япани. Вот в чем фишка, не пойму?
Факторів багато: якість пального, стиль їзди, навантаження, температура, жадність заправщиків і т.д.
Один знайомий божився, шо у нього 90 бере 1,5л/100км! та ні в жизнь не повірю, китайські чотирьохтактніки да, а двохтактні, та ще й 90 кубові біля трьошки то в режимі пенсіонера, а я полюбляю іноді давати попідхвістю, то бува і до 4 добирається.
От максималка у мене за останні роки впала, раніше стрілка лягала легко (на 100) всякі там адреси 100 і аксіси90 і рядом не стояли, а зараз максимум 90, хоч і півтора роки тому поміняв поршень. Варік рідний, ремінь тоже (тищ 10 накатав на жовтому ендурансі і вернув рідний) Гільзу не точив, поки так достатньо, хоча гільза і в розмірі стд., але msu, чи є резон її точити, чи купувати вже комплект новий? задивляюсь на CMR