Перечисляю недостатки гидравлических тормозов,высокая стоимость оригинальных колодок по сравнению с барабанными,для меня уже одного этого достаточно что бы считать их гавном.Тормозят у меня они хуже барабанных тормозов,когда потекла тормозная жидкость из тормозной машинки и разъела мне краску на пластике,также начал крошится пластик.Когда мне понадобилось тормозить передним тормозом,оказалось что его нет,поскольку жидкость вытекла из тормозной машинке,запросто в ответственный момент можно попасть в аварию так как эти тормоза откажут.Тормозная жидкость качественная тоже стоит денег,прикисают винтики на тормозной машинке,с которыми будешь долго мудохаться пока их открутишь.Как видишь ни одного достоинства ,одни недостатки.А теперь о достоинствах задних барабанных тормозов,простые и надёжные,никогда не откажут в ответственный момент ,низкая стоимость оригинальных колодок по сравнению с передними оригинальными колодками,лучше тормозят дисковых,также на барабанных тормозах не дребезжит тормозной супорт так как там этого гавна нет.Меняются задние колодки легче передних ,так как там нет этих дурных винтов которые любят прикипать.Как видишь у барабанных тормозов одни достоинства,недостатков нет вообще.У дисковых тормозов я ни нашёл ни одного достоинства,одни недостатки.Да забыл сказать ты вот пишешь меняй тормозуху раз в два сезона,а я тебе отвечаю а на куй она мне нужна её менять ?У меня на барабанных тормозах её не надо менять.Меня уже это только бесит.
1.Купи не оригінальні, дешево і сердито, на сезон вистачає, навіть більше.
2.а в тому, що дискові гальма гальмують гірше барабанних-це повна маячня, а якщо тільки в тебе гірше гальмують-ну значить ти не зумів відновити гальмівну систему
3.А в внаслідок чого гальмівна рідина потекла з гальмівної машинки, напевно нафігачив повну машинку рідини?
Нічому в гальмівній машинці ламатися, ну хіба що не було там довго гальмівної рідини і пересох, потік манжет, або з кривими руками полізли і пошкодили манжет.
4.Може статися таке, коли тобі знадобилося гальмувати заднім гальмом, виявиться що його немає, оскільки гальмівний трос порвався ,запросто в відповідальний момент можна потрапити в аварію, так як ці гальма відмовлять.
А літр імпортного гальмівної рідини, по твоєму якісної коштує не дорожче літра якісної оливи.
До речі, гайка заднього колеса теж не кволо прикисает,з якою будеш довго мудохаться поки її открутишь.
5.Задні колодки міняти не простіше, там даже більше потрібно знімати, унітаз, трубу потрібно зняти, я швидше міняю передні колодки, ніж задні.Коли міняєш колодки, не обов'язково міняти гальмівну рідину, так що можна не чіпати ті два прикипаючих болтика.
У хороших майстрів супорта не дзвенять.
А я ось знаю недолік барабанних гальм.Зношуються адже не тільки колодки гальмівні, але і гальмівний барабан, і з часом , гальма стають навіть з новими рідними колодками не такими ефективними, як на новому колесі.А купити колесо вийде набагато дорожче, ніж купити диск.Хоча звичайно можна барабан розточити, впресовать втулку але для тебе ж це не прийнятно.
Якщо тебе щось дратує-це твої особисті проблеми,і гальма дискові тут не винні