..... З приводу гальмівної рідини-купував пів літра 10 років тому, і думаю ще на 10 років вистачить тієї рідини.
За 10 лет от её свойств вряд ли что осталось- только в мусорку.
Цікаво Рома, а як же на скутері, в гальмівній системі, я років 5 тормозуху не міняв, тільки по трохи доливав тієї, що ти в смітник зыбрався викинути, та й залита була та ж тормозуха, і зауваж, гальма не гірше, ніж у тебе зі свіжою гальмівною рідиною
Это не есть правильно! Тормозная жидкость со временем теряет свои свойства, набирает влаги и может закипеть (ты это всё сам лучше меня знаешь!
)...
Стоит тормозуха недорого, везде продаётся, есть бутылочки по 200-250 мл. Так что я думаю, что это не тот случай, на котором нужно экономить!
А правильно їздити на скутерах 20-30 річних?
Метал адже з часом втрачає свої властивості, ти напевно сам, краще мене знаєш про втому металів.
Ну так купуйте, міняйте, а я і з тієї гальмівною рідиною покатаюсь.
Тепер з приводу вологи.Як може гальмівна рідина увібрати вологу в герметично закритій пляшці???
А якщо не потрапляє волога, то і псуватися там нічому.
3,5% вологи в гальмівній рідині вважається гранично допустимою.
З приводу закипання.
Гальмівна рідина закипає при 255 градусах, а з 3,5% вологи закипає вже при 155 градусах.І не просто закипає, а тільки при тривалому інтенсивному гальмуванні рідина може "закипіти" і скутер,автомобіль має шанс залишитися без гальм
Скутер це не авто, спробуй тормозуху на скутері розігріти до температури кипіння.
Тепер за симптомами .
При 7% відсотках вологи в гальмівній рідини приблизно на третину збільшується хід важеля,педалі і зусилля на них. Так що вологу в рідині нормальна людина відчує відразу.
Так, і ще важливо, просто купити баночку свіжої рідини і долити в систему, не знаючи, яка там була тормозуха, не є добре і правильно, так як гальмівні рідини поділяються на мінеральні, гліколеві і силіконові, а змішувати їх один з одним не можна.