приїжджав сьогодні Майор Рома , поганяли чайковського, трохи з Лідами погралися.
Спробували ідентифікувати Ромин старий колінвал. Поки схиляємося до того, що все ж колінвал оригінал.А ось підшипники стояли галімі, якісь шенген,у них зовнішній діаметр внутрішньої обойми більше ніж належить, на вали колінвала підшипники сідають під своєю вагою.
Тепер питання, може хто знає, де можна вирівняти вал колінвала за розумною ціною???
Виставляли холості оберти по тахометру, як написано в мануалі 1800 обертів, плюс мінус сто.
І ось тут найцікавіше, що у мене, що у Роми холості були занижені.У Роми 1000 обертів показувало, а у мене і того менше.Прогріли двигуни, виставили 1800 і виявилося що це голосно і не звично, ми звикли що б двигун шепотів на холостих, а зараз він щебече
З цього випливає наступне питання, залишати 1800 або скручувати на 1000 оборотів???
Ромин двигун сьогодні розкрутили и на холостих до 8200 обертів,але по ходу оберти ще расли
Тепер по ремням, у Роми - 734 ремінь, у мене 724
На 734 ремені, у стані спокою, ну як працював на холостому, заглушили, так і залишилося, вимірювали від зовнішнього діаметра щік, до верху ременя:
передній варик,ремінь втоплений на -24 мм-задній варик-9,5 мм не доходить до верха
на 724
передній варик -24,9 мм-задній 11,2 мм
А ось з торцованою шестірнею элекростартера, і шайбою приблизно 1, 5 мм
на передньому варіку, 734 ремінь сідає на 3 мм глибше, на 27 мм, а на задньому піднімається до 6,7 мм
Ось така арифметика у нас вийшла