Поправить окна значит подточить их как можно ближе что б по форме и размерам как на родном цилиндре и что б кромка окон не была острой . Если конечно окна отлиты по высоте выше или ниже чем должны быть то тогда дорабатывать их нет смысла .
Вообщем не факт что на этом цилинре скутер будет хуже ехать , подправь окна на сколько сможешь и ставь проверяй .
Острую кромку на окнах я всегда снимаю, но вот с подточкой до нужной формы окон - это сложнее, на практике не получилось это сделать.
Я вот думаю
, стоит ли мне ставить новую ЦПГ Вланд с доработанными окнами и проходить обкатку с нуля, или продолжать обкатку (вынос мозга
) на оригинальном цилиндре и покупать поршень Вланд???
а я плюнув на всі ці інструкції по обкатці.
Першу сотку обкатки пройшов на швидкості-30-40 км на годину.
На холостому не торохтів, зазори в кільцях не вимірював, вікна не допрацьовував, кромки не знімав, кільце стопорне не кусав, єдине що робив, це зішкріб нагар у вікнах, хоча це треба було робити до розточування.
Зараз пройшов приблизно 250 км, катаю зі швидкістю 50-60 км на годину, зрідка вистрілюю до 70-80 км на годину.
Удвох теж їжджу, Рома не дасть збрехати.
Сьогодні поміняв вихлопну, їздив на китайській, у якій прогоріла банку на вході,. ну майже прямоток вийшов.Звук як у ІЖА без глушника в трубі.Хоча напевно із за цієї прогорілої труби я плюнув на обкатку.На початку, поки труба не сильно сифонила, а я дірки замотав шнуровим азбестом і просочив рідким склом, ще 30 км за годину можна було їхати, але коли ще більше прогоріла труба-трохи крутонув ручку і вже 60 біжить, до 80 розганявся на пів газу.
Зараз поставив глушак від двадцятої Ліди(ШО БУЛО, ТО І ВТУЛИВ.) Жвавість пропала, зі старту повільно набирає швидкість, ніби нехотя.Крутнув ручку до половини, швидкість дуже повільно дійшла до 70 і далі потихеньку набирала, але довелося скинути газ, обкатка як ніяк.
Мені зараз цікаво, на двадцятій трубі до скількох модно розігнатися буде, на китайській, правда яка не прогоріла, 95 легко біг.
Так що експерименти тривають