ты бы коллегу зарегистрировал бы на мотокоме уже....парень много лет крутит тебе скут...а мы его не знаем....я конечно его знаю....так как ты вместе с ним приезжал ко мне....гордись что у тебя есть коллеги ... которые тебе могут всегда помочь....
Да, Толик, предложу ему зарегится.
Он никогда мне не отказывал в помощи при ремонте и улутшайзинге Лиды, и даже более - всегда с азартом воспринимает мои идеи.
Руки у него золотые, да и с фантазией инженера тоже все на уровне.
Толик, ты бы видел как он делал все соединения проводов - ювелирная пайка с термоусадкой маленьких диаметров, все по фирме.
ІМХО.Хороша робота Женя, але мені не подобається довжина повторювача з такими порожніми кутами, я б точно його десь зачепив і відірвав, ну і пайка оловом -я просвердлив би отвір і на пару болтів-надійніше було б.
Так Юрій, враховуючи довжину планки є ризик зачепити, але я вкурсі що там планка, а отже буду на це вважати. 90% моїх подорожей по асфальту, тож зачепити планку в лісі мені не вдасться. На рахунок кріплення планки до площадки кофра: паяли, так як не було іншої можливості кріплення. Ширина планки - 15 мм, товщина площадки під кофр - 7 мм. Паяли оловом з кислотою, при розмірах і вазі планки - тримати має не гірше зварки, 2 шви - один зверху, один знизу. Тут думаю ризиків немає. При встановленні кофру на площадку габарити планки не будуть виходити за габарити кофра.
По встановленню площадки на Ліду, обов язково зроблю невеличке відео.
Також нагадую. що взимку вже було встановлено шикарне електронне реле поворотів, яке було вдало трансформовано моїм другом в корпус стокового японського реле. Докладніше тут http://www.moto.com.ua/forum/topic-106264/message-1635684/#1635684