Показати повідомлення
всем привет недавно обновил лифан свой модельный ряд вот етим чудом
http://lifanmoto.com.ua/catalog/1/26 на базе Honda Cbx 250 Twister
раскажите про него.есть у когото такой?как максималка как крейсер и т.д.
так зачем тогда обьяву довал?
вот и я смотрю стрелки как надо а рисунок вроде наоборот
ЗНАЧИТ ПЕРЕД НЕ ПРАВИЛЬНО ОДЕЛ
Змінено: 31.03.2012 р., vaperist
С пробегом 5 тыс,у соседа
163 фмл2 - это нижневальный с балансиром.
"Сообщество пенсионеров 19+ (закрытая ветка) Владимирович"
Кто что скажет про мотоцикл Apache 200, какой газораспредвал? Штанговый или цепной?
верхневальный мотор
Змінено: 07.05.2012 р., vaperist
отзывы владельца лф150-13
Всім привіт! Давно я невідмічався на форумі,а наїздив вже 6 тисяч км.
Я вже виріс з того віку коли потрібна Понтоганялка і тепер мені потрібна дешева і надійна Жоповозка
Ітак почнемо:
Повний бак бензину це 14л. а не 12л як пише в документах.
на заводських настройках його ледве вистачало на 500км це разом з резервом,
резерва вистачало на 30-50км
ЯКЩО ЇХАТИ 60-70км/год ТО МОЖНА ПРОЇХАТИ БІЛЬШЕ НІЖ КОЛИ ЇХАТИ 80-100 км/год
Після обкаткі:
Загнав вентиляцію картера в повітряний фільтр-мотоцикл почав робити краще
Масло використовую Ipon 10w40 (бо бачив мотоцикл який наїхав на цьому маслі 100 тис без заміни поршньової)
Промив карбюратор і опустив наполовину голку(винт якості суміші відкрутив майже на 2 оберти),відрегулював клапана впуск-0,06м, випуск-0.08 (прийшлось трошка помучитись бо неміг нігде найти щуп на соті міліметра найшои в одного токаря)
Холостий хід 1200-1300обмін стандартно при любій погоді
встановив кофр (40л) з яким постоянно їжджу
При швидкості 85-95км/год наїздив 580 кілометрів на повному баці причому резерва вистачило на 55км
Рідний багажнік розлетівся на 3000км прийшлось просити знайомого щоб зварив новий більш надійний богажнік
Максимальна швидкість 110КМ/год після цього обороти ростуть а швидкість падає (напевно десь стоїть обмежувач)
Я в основному їжджу один і 85% дороги це траса, а решта це сільська дорога і місто, мені здалося що йому трошка забагато "дурі" і я поміняв передню зірочку,там стоїть на 15 зубів я нестав гратися з шіснадцяткою і завалив туда на 17 зубів
мені дуже сподобалося-на швидкості він нетак сильно "гримить",
Різниця в оборотах приблизно 700об/мін
Максимальна швидкість до якої я його розігнав 125км/год дальше страшно бо він стає некерований
В основному їжджу 85-95кмгод (5-5.5тис обмін)
Повного бака вистачає на 630 км, резерви більше 60км
Я порахував що при такому розкладі коли я наїжджу 14 тисяч він себе окупить повністю (в порівнянні з моєю машиною Мазда 626 2.0)
Я мав К750, МТ10, ХОНДА ХР250, ХОНДА ІННОВА 125, ХОНДА СВ400, КАВАСАКІ ZZR250, КІМКО 110, В ЗАГАЛЬНОМУ НА МОТОЦИКЛАХ Я НАЇЗДИВ БІЛЬШЕ 150 ТИСЯЧ КІЛОМЕТРІВ І ПОКІ ЩО Я ЗАДОВОЛЕНИЙ ТИМ ЩО МАЮ.
каждый выводы для себя делает...
неужели никто с прошлого года на таком не катает?
У меня не совсем такой но все же. Лифан 150-13 но с двигателем 163 FML. Езжу не много( пока 3900км) но за пройденные километры ни разу не пожалел о сделанном выборе. Комфортная скорость перемещения 73-75 км/час.(по велоспидометру, родной реально оптимистичнее). Больше крутить - двигатель начинает работать на оборотах близких к максимальным и на сколько я понимаю ресурса это двигателю не добавит. Он может ехать и 80 и 95... максимум выкручивал 105км/час. Потом двигатель упирается в ограничитель оборотов(8000) и больше не крутится. Америкосы с этим борются тупой заменой звезд. Я этого делать не желаю, т.к. пострадает разгонная динамика в городском трафике. А летать на таком легком мотоцикле более 85км/час по нашим направлениям - мягко говоря опасно.
Я, мой конек.
https://picasaweb.google.com/113399356954430979097/Lifan15013
а вообще лифановоды в днепре есть-вижу много а в форуме тишина...