Интересно, каков моторесурс будет у обрезка. Понаблюдаем…Потому что потом полезут посты о сдохших коленвалах, работавших на предельных ,не расчитанных для этого, режимах. Если я ошибаюсь и не доверяю короткоходному коленвалу в работе более 72сс, поправьте меня.
Рівняй колінвали різницю якусь бачиш? http://www.moto.com.ua/forum/topic-193695/
Та колінвал від 107сс такий же самий як і в 72сс, тільки шатун чуть довший. Так по твоїй логіці виходить, що на 107сс моторесурс колінвала стане ще меншим чим на 90сс - різниця в 17см3. А моторесурс колінвала суттєво не зміниться, я ж не ставив поршневу в 400-1000см3 яка вмить вбє такий КШМ.
Получается парадокс: машины 21011 и 2103. У обеих двигатели с одиннаковыми диаметрами поршней. У последней ход поршня больше и ,следственно, сам объём. Так хотите сказать что двигатель 1300 сс резвее и тяговитее за 1500сс?
Може і не тяговитий, но обороти повинен набирати резвіше, за рахунок меншого ходу поршня. Навіть Генадійович замічав що на короткоходному колінвалу - 72сс движок резвіше обороти набирає.
а всякие там обрезки, пристрочки и смена кубатуры уже вносят свой дисбаланс. ИМХО.
Особисто після переводу на 90сс не бачу ніяких змін в роботі движка. А тим більше і дисбалансу. Движок як працював, так і працює, а крім того менше гріється чим на 72сс - більші ребра циліндра, та й запас потужності є, менше нагрузки на мотор - менше тепловиділення. І ось мені не зрозуміло чому повинен відбутися дисбаланс, балансировку колінвала, маховика генератора, корзини зчеплення я не чіпав, так звідки може виникнути більша вібрація?
То Hard17 Угомонись ты с этими гонками!Я тебе сто пудов даю, что со мной ты отдохнул бы точно. Даже на этом новом движке, а уж на старом и подавно.От рывка с места до полной максималки в 95 км/ч примерно. При моей полноценной переделке, при длинноходовом коленвале, при 107 кубатуре и т.д.
Генадійович, та я не горю бажанням займатися стріт рейсінгом. Це той власник Альфи 107сс сам мені запропонував спробувати з ним. Мовляв "давай попробуем и посмотриш как я тебя уделаю, или ты боишся?".
Ну на рахунок ривка з місця не знаю, но по максималці точно. Я на 90сс і зірках 1437 більше 88кмгод вижати не зміг. Генадійович а різницю в вазі враховували? Ваш моп є легкий, класу Дельтоподобних (близько 60кг) а мій Сабур - 90кг. Якби на 30кг його облегшив і поставив передню зірку на 15 зубів - може 95кмгод і вижав би. По ідеї, за рахунок меншого ходу поршня, движок повинен розвинути вищі макс. обороти. А ще крім того різницю дифузорів карбюраторів враховували? В мене 14х17мм в Вас 14х19мм. Звідси випливає, що движок за рахунок більшого дифузора буде краще наповнюватися сумішю на високих оборотах, а значить приріст в потужності буде. А дальше жиклери, в Вас стоять жиклери ремкомплект 90сс, Ви навіть самі зрівнювали їх з Альфовськими 72сс. Різниця в діаметрі отворів була замітна навіть на око. Більший жиклер - більша його пропускна способність, а значить і мощність движка. А в мене карб стоїть рідний від 72сс з жиклером 78. Так що на швидкість багато чого впливає, не лишень кубатура, та що я Вам розказую Ви і самі прекрасно це знаєте...Все, закриваєм це питання, а то вже не "тюнинг 139ФМА "получається, а тема стріт рейсерів, хоча я сам виноватий, почав розмову сам про це...
...Самое трудное в споре - не столько защищать свою точку зрения, сколько иметь о ней четкое представление....
___________________________________________