MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
24.11, 05:29
29
+1 °С
Вітер: 1 м./с., Пд-З
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Письмо в госструктуры по поводу регистрации полтинников

Переглядів: 151039
14.01.2008 р.
answerview
В связи с принятием Указа   1121/2007 от 20/11/2007 о подготовке к введению обязательной регистрации скутеров, с целью СМЯГЧЕНИЯ ПОСЛЕДСТВИЙ ЭТОГО УКАЗА для нас, предлагаю написать письмо в госструктуры с предложением:
1. Узаконить бездокументные скутеры.
2. Сделать процедуру получения прав на скутер предельно простой и занимающей минимум времени.
3. Отменить первичные и периодические медосмотры водителей скутеров.
4. Запретить устанавливать дополнительные процедуры и поборы в связи с регистрацией и выдачей прав.
5. Разрешить скутерам движение по магистралям, движение в левом ряду, и левый поворот.

ВОТ ТЕКСТ ПИСЬМА:



---------------
01008, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2
Прем'єр-міністру України
Тимошенко Юлії Володимирівні

Копія:
01008, м.Київ, вул. Грушевського, 5
Голові Верховної Ради України
Яценюку Арсенію Петровичу

Пупкіна Івана Івановича
04001 м. Киів. Вул. ім. Хонди Діо б.13 кв.199

Звернення.
Шановна Юлія Володимирівна!
На сьогоднішній день на дорогах України склалась вкрай складна обстановка, пов'язана з недотриманням учасниками дорожнього руху правил дорожнього руху, відсутність взаємопорозуміння, поваги, дорожньої культури. Не в останню чергу причиною цього є недосконалість законодавства України.
Важливою проблемою є недостатня впорядкованість ситуації з експлуатацією мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см. (далі - малокубатурних скутерів і мопедів).
Я є власником малокубатурного скутера. З кожним роком у нашій країні стрімко зростає кількість авто- та мототранспорту, як у великих містах, так і у досить маленьких населених пунктах. У зв'язку з цим також стрімко зростає завантаженість міських вулиць, та позаміських автодоріг. Нажаль, все частіше стаються аварії із участю саме малокубатурних скутерів та мопедів. Дуже часто ці аварії пов'язані з тим, що така мототехніка не вважається іншими учасниками дорожнього руху за повноправних учасників дорожнього руху, часом водії інших транспортних засобів абсолютно не звертають уваги на мототранспорт, особливо на малокубатурний - не звільняють дорогу, де це вимагають правила, блокують проїзд по смузі руху, «підрізають» до узбіччя і т.д. З іншого боку - серед власників мототранспорту також все частіше можно пабачити людей, які зневажають правилами дорожнього руху.
На мій погляд, це пов'язане з тим, що зараз малокубатурні скутера та мопеди знаходяться, з точки зору законодавства, у становищі, яке інакше ніж правовим вакумом назвати не можна.
Згідно діючої на сьогоднішній день законодавчо-правової бази мототехніка із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см не відноситься до механічних транспортних засобів. Через це, з одного боку, від власників малокубатурних скутерів та мопедів не вимагається наявності прав на керування й реєстрації у ДАІ, що робить безконтрольною появу на дорозі необізнаних правилами водіїв, а з іншого боку - саме законослухняні власники малокубатурних скутерів та мопедів стають найнезахищеною частиною учасників дорожнього руху - як безправні та незареєстровані.
Через недосконалість законодавчо-правової бази власники малокубатурної мототехніки не можуть ані документально підтверджувати своє право власності на техніку, ані повністю відповісти перед законом у разі порушення правил дорожнього руху.
Чи саме не через цю "бездокументність" зростає кількість крадіжок малокубатурної мототехніки? Чи саме не через безкарну поведінку незареєстрованих у ДАІ окремих водіїв складається загальнонегативне враження, що плямує законослухняних власників малокубатурної мототехніки?
Я хочу бути ПОВНОПРАВНИМ УЧАСНИКОМ ДОРОЖНЬОГО РУХУ, бути рівним з іншіми учасниками дорожнього руху як за правами, так і за відповідальністю.
Згідно з Указом Президента України "Про невідкладні заходи із забезпечення безпеки дорожнього руху" № 1121/2007 від 20 листопада 2007 року Кабінету Міністрів України дано доручення опрацювати до 1 березня 2008 року питання щодо здійснення реєстрації та обліку транспортних засобів з робочим об'ємом двигуна до 50 куб. см.
На мій погляд, запровадження дій, спрямованих на впорядкування дорожнього руху та підвищення його безпеки, має відбуватись із урахуванням точки зору тих, кого нововведення до правил дорожнього руху будуть стосуватися безпосередньо - а саме: учасників дорожнього руху, власників мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см.
Прошу вас розглянути внесені мною пропозиції по питанню введення реєстрації мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см. (скутерів і мопедів).
1. При реєстрації малокубатурних скутерів та мопедів варто провести легалізацію малокубатурної мототехніки, ввезеної в Україну та вже реалізованої населенню без оформлення належних документів (через існуючу непередбаченість у законодавстві відповідних документів). Як правило, це техніка японського і європейського виробництва, що була у використанні, а зараз досить розповсюджена на теренах України. Через сьогоднішню відсутність у законодавстві вимог до документів на право власності на малокубатурні скутери та мопеди, їхні власники загнані у глухий кут, вихід з якого може бути лише через легалізацію малокубатурної мототехніки, що вже експлуатується в Україні. Легалізація, на мій погляд, може бути здійснена, наприклад, перевіркою малокубатурної мототехніки за випадками крадіжок по номерах головних частин.
2. З огляду на те, що власниками малокубатурних скутерів та мопедів є в основному люди з невеликими доходами, такі як пенсіонери (у тому числі й інваліди) і студенти, які не можуть дозволити собі дорогий транспортний засіб - спростити процедуру реєстрації й видачі дозволу на право керування такою технікою. Вважаю, що необхідний диференційований підхід до процедури оформлення документів на право керування мототехнікою з об’ємом двигуна до 50 куб. см, а саме:
a) обмежити процедуру отримання посвідчення водія категорії А1 (на право керування мототехнікою з об’ємом двигуна до 50 куб. см) складанням теоретичного iспиту із знання правил дорожнього руху з можливiстю самопiдготовки. Суворо заборонити мiсцевим органам влади та вiдомствам встановлювати будь-якi додатковi процедури та грошовi збори, що стосуются отримання посвідчення водія категорії А1;
б) розробити спеціальний перелік питань до даного іспиту - замінивши питання, що стосуються техніки водіння автомобіля питаннями, що стосуються водіння мототехніки (наприклад - виключити питання на кшалт правильності парковки автомобілів вагою більш ніж 3,5 тони, що для власника менш ніж 100-кілограмового малокубатурного скутера не є вкрай важливим).
в) передбачити можливість оформлення згаданих документів у будь-якому МРЕО на території України - виключивши прив'язку до МРЕО по місцю реєстрації водія.
г) скасувати, за прикладом Європейського союзу, обов'язковий медичний огляд водіїв транспортних засобів із обсягом двигуна до 50 куб. см.
3. Якщо робити рівними власників малокубатурних скутерів та мопедів з іншими учасниками дорожнього руху В ОБОВ'ЯЗКАХ - зрівняти також і В ПРАВАХ, а саме: виключити із правил дорожнього руху заборону на пересування техніки такого типу по автомагістралях, не обмежувати рух у населених пунктах лише крайньою правою смугою й дозволити поворот ліворуч на перехрестях.
Доріжки для руху велосипедів і малокубатурної мототехніки у населених пунктах України практично відсутні, між багатьма населеними пунктами практично неможливий рух інакше ніж по автомагістралях .
У зв'язку із впровадженням у великих містах дозволу на правий поворот на червоне світло із крайнього правого ряду, обов'язкове знаходження малокубатурної мототехніки у цьому ряді створює передумови для дорожньо-транспортних пригод при проїзді перехресть.
Що стосується останнього, то заборона лiвого повороту була пов'язана з тим, що, по-перше, мопеди та мотовелосипеди, для яких були розробленi цi обмеження, були дуже недосконалими. Вони були дуже повiльними, не мали свiтлотехнiчного обладнання, надiйних гальм та амортизаторiв. По-друге, була недостатньою компетентнiсть iх водiiв, якi не проходили іспитів у ДАІ. Зараз об'ективних чинникiв для таких заборон не існує, адже сучасний скутер це досить досконалий, i, за умов дотримання правил дорожнього руху, достатньо безпечний транспортний засiб. Сучасні водії малокубатурної мототехніки готові мати можливiсть вивчити правила дорожнього руху, скласти iспит та отримати необхiдний дозвіл на право керування за запропонованою вище процедурою, якщо це надасть нам можливість бути повноправними учасниками дорожнього руху
Також, як я вже зазначив, багатьом українським пенсіонерам (літнім людям і інвалідам) малокубатурні скутери та мопеди заміняють автомобілі з ручним керуванням, недоступні за фінансовими і іншими причинами - і виконання такими людьми вимог правил дорожнього руху про заборону лівого повороту й обов'язковий перевід техніки вручну по пішохідному переходу є скрутним i небезпечним, а в деяких випадках - неможливим.
Усі ці пропозиції вносяться мною з урахуванням норм і правил, що діють у країнах Європейського союзу відносно експлуатації й реєстрації скутерів і мопедів. Думаємо, що врахування європейського досвіду по цьому питанню необхідний в нашій країні, позиціонуючий свої євро інтеграційні прагнення й переводячий свою нормативно-правову базу у відповідність із європейськими нормами й стандартами.
Чи буде наша країна прямувати до Європи - у тому числі й у питанні правил дорожнього руху та дорожньої безпеки, чи піде кудись у бік, якщо власники малокубатурних скутерів та мопедів залишаться наодинці із своїми проблемами - буде залежати саме від того, яке рішення буде прийняте зараз урядом України.
З одного боку - рух з правилами за європейськими стандартами, зменшення пробок на міськіх вулицях, покращення екологічної ситуації у містах, з іншого - несприятливі умови для власників малокубатурної мототехніки та їх безправ'я.
Сподіваюсь, що вирішення цього питання буде зваженим та врахує інтереси усіх учасників дорожнього руху.
Відповідь прошу надати за вищевказаною адресою в строки та за порядком, що передбачені Законом України "Про звернення громадян".


З повагою і надією на порозуміння,
підпис

16 січня 2008 року  
---------------
1. Адресовать письмо нужно премьер-министру и спикеру, посылая на оба адреса АБСОЛЮТНО ОДИНАКОВЫЕ письма. А уже они (их секретариаты) передают эти письма исполнителям (в комитет Рады, в МВД, в ГАИ и т.д. и т.п.)
2. При отправке писем ОБЯЗАТЕЛЬНО указывать правильные фамилию-имя-отчество и адрес, иначе (без адреса отправителя) письмо просто не рассматривается, а с придуманными фамилиями типа "Зюзя Пузина" - позорит и подрывает все дело.
3. Если письмо коллективное, то лучше его отправлять от организации; подписи и адреса у нотариуса заверять не нужно. Если организация официально не зарегистрирована - то все равно можно направлять, указав: такой-то такой-то проживающий по такому-то адресу и группа нижеподписавшихся граждан.
Для присоединившихся к письму - указывать фамилию-имя-отчество и адрес обязательно.
У списка подписей - заголовок:
"Ми, що підписалися нижче, схвалюємо цей лист та підтримуємо викладені у ньому питання та пропозиції"

Всем большая просьба: тщательно проверить отправляемое на предмет грамматических ошибок.
Змінено: 05.02.2008 р., panzer
like
good
bad
shockingly
1234567••17
Риболов видалений
14.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
ещё бы было не плохо чтобы скут прировняли к транспортным средствам,разрешили поворачивать на лево,и ездить  как все т.средства,а не прижиматься к правой обочине.
второй пункт нужно переделать.
Jedem das Seine
Нехай Бог тобі дасть тобі утричі більше всього того,що ти бажаєш мені.
Змінено: 14.01.2008 р., Vervet
like
good
bad
shockingly
14.01.2008 р. відповів для Vervet  
answerview
ещё бы было не плохо чтобы скут прировняли к транспортным средствам,разрешили поворачивать на лево,и ездить  как все т.средства,а не прижиматься к правой обочине.

---------------
3. Уравнивая владельцев мототехники с двигателями рабочим объемом менее 50 куб. см. в обязанностях с другими участниками дорожного движения - уравнять также и в правах, а именно: исключить из правил дорожного движения запрет на передвижение техники такого типа по автомагистралям, разрешить поворот налево на перекрестках и не ограничивать движение только крайней правой полосой.
---------------
Так?


второй пункт нужно переделать

Как именно?

К остальным: ХОРОШ ФЛУДИТЬ!
Змінено: 14.01.2008 р., panzer
like
good
bad
shockingly
Риболов видалений
14.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
3--так
2--2. Учитывая что, владельцами мототехники с двигателем рабочим объемом менее 50 куб. см.  являются в основном люди с не большими доходами ,которые не могут позволить себе дорогое транспортное средство - упростить процедуру регистрации и выдачи разрешения на право вождения такой техники.----ну чёто типа этого,но пограмотней
Jedem das Seine
Нехай Бог тобі дасть тобі утричі більше всього того,що ти бажаєш мені.
like
good
bad
shockingly
14.01.2008 р. відповів для Vervet  
answerview
штрафы с нас будут брать как с автомобилей но все же скутер останется не приоритетным видом транспорта и отношение со стороны тупых автомобилистов будет тоже
Yamaha YQ 50 Aerox R '06 Kawasaki ZX10R Ninja '06

[url=http://userbarz.com/]http://img.userbarz.com/162/32290.gif 
like
good
bad
shockingly
14.01.2008 р. відповів для Vervet  
answerview
Я бы под этими тремя пунктами подписался...
Не будите во мне Модератора...

ЗЫ... BMW - Большое Металическое Ведро
like
good
bad
shockingly
14.01.2008 р. відповів для rinatillo  
answerview
бЫЛ на сайте ГАИ. Там есть http://www.sai.gov.ua/faq.shtml - FAQ.
я написал вопрос - типо: какие доки нужны для регистрации, если никакого пакете доков для 50сс ранее утверждено небыло, а закон, который может быть будет принят - не имеет обранного действия.

Если ответят - покажу ответ
like
good
bad
shockingly
Риболов видалений
14.01.2008 р. відповів для Delta1  
answerview
бЫЛ на сайте ГАИ. Там есть http://www.sai.gov.ua/faq.shtml - FAQ.
я написал вопрос - типо: какие доки нужны для регистрации, если никакого пакете доков для 50сс ранее утверждено небыло, а закон, который может быть будет принят - не имеет обранного действия.

Если ответят - покажу ответ



не дождёшся,ятоже задавал вопросы,только Харьковским ДАЙцам---по сей день ответа нет
Jedem das Seine
Нехай Бог тобі дасть тобі утричі більше всього того,що ти бажаєш мені.
like
good
bad
shockingly
14.01.2008 р. відповів для Vervet  
answerview
3--так
2--2. Учитывая что, владельцами мототехники с двигателем рабочим объемом менее 50 куб. см.  являются в основном люди с не большими доходами ,которые не могут позволить себе дорогое транспортное средство - упростить процедуру регистрации и выдачи разрешения на право вождения такой техники.----ну чёто типа этого,но пограмотней


Получается такой вариант:
-----------
2. Учитывая, что владельцами мототехники с двигателем рабочим объемом менее 50 куб. см.  являются в основном люди с небольшими доходами,  среди них - немало инвалидов и пенсионеров, которые не могут позволить себе дорогое транспортное средство - упростить процедуру регистрации и выдачи разрешения на право вождения такой техники
-----------
like
good
bad
shockingly
14.01.2008 р. відповів для Vervet  
answerview
И еще, если писать письмо, я считаю нужно сделать такие вещи...
Составить полный текст письма, чтоб ни у кого из форумчан небыло к нему вопросов...
Очень грамотно его оформить...Возможно со специалистами по оформлению документов такого типа...
Выложить Данный (обязательно отформатированный) текст на всех возможных скут форумах для ознакомления...
Далее организовать сбор подписей...->предлогаю отформатированный текст распечатовать на листе А4, далее писать свои паспортные данные (от руки конечно), ниже текст типа "С вышеизложеным согласен..." дата и подпись...(отправить конверт стоит пару копеек...если у кого нить не хватает на это денег - я заплачу.. :spy: )
В таком виде сложить и выслать в конверте на один адресс сбора(например я могу собрать и обработать письма по Южному региону и отправить на одну точку сбора) после, еще раз Распечатать этот Документ с перечислением ФИО всех подписавшихся, и в таком виде рассылать по инстанциям...
Вместе с этим сделать электронную копию письма и отправлять по всевозможным адрессам инстанций...
И так же сделать массовую демонстрацию скутеристов возле ВР и КабМин...
Надеюсь что нить получится...
Не будите во мне Модератора...

ЗЫ... BMW - Большое Металическое Ведро
like
good
bad
shockingly
14.01.2008 р. відповів для Delta1  
answerview
бЫЛ на сайте ГАИ. Там есть http://www.sai.gov.ua/faq.shtml - FAQ.

Я уже писал на форуме об аналогичном вопросе на том же сайте. Ответа нет.
Но лучше пытаться, чем сидеть и ждать, сложа руки.
like
good
bad
shockingly
14.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
Можно, в качестве аргументации, за разрешение левого поворота, напирать на то, что скутерами вынуждены пользоваться люди с ограниченными физическими возможностями, поскольку в Украине нет законодательства, разрешающего им управлять другими ТС.  Поэтому, переводить скут вручную на перекрестках и разворотах, для них затруднительно и опасно. (Ну представьте, как неудобно катить скут человеку с протезом вместо ноги, если он и при обычной ходьбе пользуется тростью.)
Ушествие Второе. Окончательное.
Змінено: 14.01.2008 р., Leon
like
good
bad
shockingly
14.01.2008 р. відповів для Stasmor  
answerview
И еще, если писать письмо, я считаю нужно сделать такие вещи...
Составить полный текст письма, чтоб ни у кого из форумчан небыло к нему вопросов...
Очень грамотно его оформить...Возможно со специалистами по оформлению документов такого типа...

Я обязательно хочу показать этот документ знакомому грамотному юристу, чтобы он проверил - после того, как соберем и обдумаем наши идеи и предложения по письму - и после просмотра юристом - выложу письмо целиком.

Выложить Данный (обязательно отформатированный) текст на всех возможных скут форумах для ознакомления...

Хорошая мысль.

Далее организовать сбор подписей...->предлогаю отформатированный текст распечатовать на листе А4, далее писать свои паспортные данные (от руки конечно), ниже текст типа "С вышеизложеным согласен..." дата и подпись...

Мысль хорошая, я посоветуюсь с юристом, как это лучше оформить.
like
good
bad
shockingly
14.01.2008 р. відповів для Leon  
answerview
Можно, в качестве аргументации, за разрешение левого поворота, напирать на то, что скутерами вынуждены пользоваться люди с ограниченными физическими возможностями, поскольку в Украине нет законодательства, разрешающего им управлять другими ТС.  Поэтому, переводить скут вручную на перекрестках и разворотах, для них затруднительно и опасно. (Ну представьте, как неудобно катить скут человеку с протезом вместо ноги, если он и при обычной ходьбе пользуется тростью.)


Как-то так:
--------------
3. Уравнивая владельцев мототехники с двигателями рабочим объемом менее 50 куб. см. в обязанностях с другими участниками дорожного движения - уравнять также и в правах, а именно: исключить из правил дорожного движения запрет на передвижение техники такого типа по автомагистралям, не ограничивать движение только крайней правой полосой и разрешить поворот налево на перекрестках.
Дорожки для движения велосипедов и мототехники с двигателями рабочим объемом менее 50 куб. см. в населенных пунктах Украины практически отсутствуют, между многими населенными пунктами движение иначе чем по автомагистралям практически невозможно.
В связи с введеным в крупных городах разрешением правого поворота на красный свет из крайнего правого ряда обязательное нахождение мототехники с двигателями рабочим объемом менее 50 куб. см. в этом ряду создает предпосылки для дорожно-транспортных происшествий при проезде перекрестков.
Что касается последнего, то, как уже отмечалось выше, многим украинским пенсионерам и инвалидам мототехника с двигателями рабочим объемом менее 50 куб. см заменяет недоступные по финансовым и иным причинам автомобили с ручным управлением - и выполнение такими людьми требования ПДД о запрете левого поворота и обязательном переводе техники вручную по пешеходному переходу является затруднительным.
--------------
like
good
bad
shockingly
Риболов видалений
14.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
Нормально 18_good
Jedem das Seine
Нехай Бог тобі дасть тобі утричі більше всього того,що ти бажаєш мені.
like
good
bad
shockingly
14.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
Уважаемые коллеги , не кажется ли вам что пока достаточно акцентировать внимание властей ИМЕННО на регистрации ... потому как не слышал я пока жалоб на то , что кого то притесняют на автомагистралях , при левых поворотах и т.п. Это конечно имхо , но может не стоит распыляться (главная тема - все таки регистрация ) ?
like
good
bad
shockingly
14.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
Поддерживаю Stasmor- нужно грамотно подать и особенно- массово,масштабно,тогда прислушаются.
И вот ещё мне кажется не нужно на инвалидов косить- лучше вместо инвалидов-неимущих студентов. Мужики! Реально-много вы видели инвалидов на скутерах? Могут отнестись сразу как к несерьёзному.Со студентами -думаю ближе к жизни.
HONDA AX-1 :

http://dominator-club.ru/publ/3-1-0-4

http://autobm.ru/?sid=33&aid=283
like
good
bad
shockingly
14.01.2008 р. відповів для dswift  
answerview
Мужики! Реально-много вы видели инвалидов на скутерах? Могут отнестись сразу как к несерьёзному.Со студентами -думаю ближе к жизни.

Я - видел. Трехколесный скут, костыли на багажник - и вперед. А со студентами, пожалуй, не прокатит: логика будет такой: если папа-мама купили (раз у него денег нет), то пусть папа-мама и платят за регистрацию, права и т.д. И, второе, студент -> молодой , а молодежь на скутерах сейчас как раз и позиционируют, как главных нарушителей (см. материалы ГАИ и Кабмина).
like
good
bad
shockingly
Риболов видалений
14.01.2008 р. відповів для Sceler  
answerview
Уважаемые коллеги , не кажется ли вам что пока достаточно акцентировать внимание властей ИМЕННО на регистрации ... потому как не слышал я пока жалоб на то , что кого то притесняют на автомагистралях , при левых поворотах и т.п. Это конечно имхо , но может не стоит распыляться (главная тема - все таки регистрация ) ?


НЕ ПРИТЕСНЯЮТ,потому что наказать не могут,а вот когда появится бумажка,в которую можно нарушение записать  или денег срубить,за то ,что мент  не запишет это нарушение в бумажку---притеснят.

Согласен с dswift-к малоимущим,пенсионерам и инвалидам нужно и студентов добавить
Jedem das Seine
Нехай Бог тобі дасть тобі утричі більше всього того,що ти бажаєш мені.
like
good
bad
shockingly
14.01.2008 р. відповів для Vervet  
answerview
Но о студентах тогда надо говорить в п.2:
-------------
2. Учитывая, что владельцами мототехники с двигателем рабочим объемом менее 50 куб. см.  являются в основном люди с небольшими доходами,  такие как пенсионеры (в том числе и инвалиды) и студенты, которые не могут позволить себе дорогое транспортное средство - упростить процедуру регистрации и выдачи разрешения на право вождения такой техники
-----------
like
good
bad
shockingly
Риболов видалений
14.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
panzer--а теперь собери всё до кучи,и на первом посте поменяй старое письмо на доработанное,проще ориентироваться людям будет.
Jedem das Seine
Нехай Бог тобі дасть тобі утричі більше всього того,що ти бажаєш мені.
like
good
bad
shockingly
1234567••17
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин